Jouw burn out doorbreek je met Therapeutisch Assessment

Ben je al voor een langere tijd overspannen en lukt het je niet om hieruit te komen? Wil je graag de controle weer terug over jouw leven?

Dan kan Therapeutisch Assessment jou helpen!

Therapeutisch Assessment (TA) is een korte maar krachtige behandeling. In de behandeling worden psychologische testen gebruikt om, in samenwerking met één van onze psychologen/TA therapeuten, de patronen die je burn out in stand houden te analyseren en te doorbreken

Lees verder om te bekijken hoe wij jou met Therapeutisch Assessment kunnen helpen

Of neem contact met ons op

Jouw burn out doorbreek je met Therapeutisch Assessment

Ben je al voor een langere tijd overspannen en lukt het je niet om hieruit te komen? Wil je graag de controle weer terug over jouw leven? Dan kan Therapeutisch Assessment jou helpen!

Therapeutisch Assessment (TA) is een korte maar krachtige behandeling. In de behandeling worden psychologische testen gebruikt om, in samenwerking met één van onze psychologen/TA therapeuten, de patronen die je burn out in stand houden te analyseren en te doorbreken

Lees verder om te bekijken hoe wij jou met Therapeutisch Assessment kunnen helpen

Jouw burn out doorbreek je met Therapeutisch Assessment

Ben je al voor een langere tijd overspannen en lukt het je niet om hieruit te komen? Wil je graag de controle weer terug over jouw leven? Dan kan Therapeutisch Assessment jou helpen!

Therapeutisch Assessment (TA) is een korte maar krachtige behandeling. In de behandeling worden psychologische testen gebruikt om, in samenwerking met één van onze psychologen/TA therapeuten, de patronen die je burn out in stand houden te analyseren en te doorbreken

Lees verder om te bekijken hoe wij jou met Therapeutisch Assessment kunnen helpen

Herken je de volgende kenmerken van een burn out?


1

Je bent erg gevoelig voor prikkels van buitenaf en je reageert daardoor vaker dan daarvoor boos of geërgerd

2

Emotioneel gezien merk je dat het alle kanten op gaat, van angst- en paniekgevoelens tot langdurige neerslachtigheid

3

Je bent in de afgelopen periode meer gaan piekeren. Daarnaast lukt het je niet goed om je te concentreren op je dagelijkse taken

Herken je de volgende kenmerken van een burn out?


1

Je bent erg gevoelig voor prikkels van buitenaf en je reageert daardoor vaker dan daarvoor boos of geërgerd

2

Emotioneel gezien merk je dat het alle kanten op gaat, van angst- en paniekgevoelens tot langdurige neerslachtigheid

3

Je bent in de afgelopen periode meer gaan piekeren. Daarnaast lukt het je niet goed om je te concentreren op je dagelijkse taken

Herken je de volgende kenmerken van een burn out?

1

Je bent erg gevoelig voor prikkels van buitenaf en je reageert daardoor vaker dan daarvoor boos of geërgerd

2

Emotioneel gezien merk je dat het alle kanten op gaat, van angst- en paniekgevoelens tot langdurige neerslachtigheid

3

Je bent in de afgelopen periode meer gaan piekeren. Daarnaast lukt het je niet goed om je te concentreren op je dagelijkse taken

Een Therapeutisch Assessment helpt je om je burn out op een dieper niveau aan te pakken

Door een Therapeutisch Assessment krijg je belangrijke inzichten in de triggers die horen bij burn out klachten. Deze inzichten helpen je om de klachten aan te pakken en ervoor te zorgen dat het nare overspannen gevoel langzaam verdwijnt

In het Assessment worden jouw (burn out)ervaringen met de objectieve uitkomsten vanuit gericht, psychologisch onderzoek vergeleken. Hierdoor kunnen verhelderende inzichten over de (gedachte)patronen die je burn out in stand houden gevonden worden

De TA therapeut doseert deze informatie zodanig dat je een effectiever zelfbewustzijn gaat ontwikkelen

Een zelfbewustzijn waarmee je beter in staat bent om de controle over jezelf weer terug te krijgen en je burn out te doorbreken

Een Therapeutisch Assessment helpt je om je burn out op een dieper niveau aan te pakken

Door een Therapeutisch Assessment krijg je belangrijke inzichten in de triggers die horen bij burn out klachten. Deze inzichten helpen je om de klachten aan te pakken en ervoor te zorgen dat het nare overspannen gevoel langzaam verdwijnt

In het Assessment worden jouw (burn out)ervaringen met de objectieve uitkomsten vanuit gericht, psychologisch onderzoek vergeleken. Hierdoor kunnen verhelderende inzichten over de (gedachte)patronen die je burn out in stand houden gevonden worden

De TA therapeut doseert deze informatie zodanig dat je een effectiever zelfbewustzijn gaat ontwikkelen

Een zelfbewustzijn waarmee je beter in staat bent om de controle over jezelf weer terug te krijgen en je burn out te doorbreken

Een Therapeutisch Assessment helpt je om je burn out op een dieper niveau aan te pakken

Door een Therapeutisch Assessment krijg je belangrijke inzichten in de triggers die horen bij burn out klachten. Deze inzichten helpen je om de klachten aan te pakken en ervoor te zorgen dat het nare overspannen gevoel langzaam verdwijnt

In het Assessment worden jouw (burn out)ervaringen met de objectieve uitkomsten vanuit gericht, psychologisch onderzoek vergeleken. Hierdoor kunnen verhelderende inzichten over de (gedachte)patronen die je burn out in stand houden gevonden worden

De TA therapeut doseert deze informatie zodanig dat je een effectiever zelfbewustzijn gaat ontwikkelen

Een zelfbewustzijn waarmee je beter in staat bent om de controle over jezelf weer terug te krijgen en je burn out te doorbreken

Inzichten in jouw (gedachte)patronen

Waarneming

Hoe neem je de wereld om je heen waar? Hoe sla je op wat je allemaal meemaakt? Aan de hand van de psychologische testen komen we meer te weten over jouw unieke manier van waarnemen en de invloed daarvan op jouw burn out

Verwerking

Hoe verwerk je vervolgens deze waarnemingen? Welke waarde geef je mee aan de gebeurtenissen in jouw leven wanneer je ze opslaat. In het Assessment onderzoek je samen met de therapeut hoe dit proces zich bij jou verloopt

Gevoel

Jouw manier van waarnemen en verwerken heeft dus invloed op jouw burn out. Maar in welke mate? Om daar achter te komen, gaan we tijdens de sessies dieper in op de gevoelens die worden geassocieerd met een burn out, zoals vermoeidheid en stress

Inzichten in jouw (gedachte)patronen

Waarneming

Hoe neem je de wereld om je heen waar? Hoe sla je op wat je allemaal meemaakt? Aan de hand van de psychologische testen komen we meer te weten over jouw unieke manier van waarnemen en de invloed daarvan op jouw burn out

Verwerking

Hoe verwerk je vervolgens deze waarnemingen? Welke waarde geef je mee aan de gebeurtenissen in jouw leven wanneer je ze opslaat. In het Assessment onderzoek je samen met de therapeut hoe dit proces zich bij jou verloopt

Gevoel

Jouw manier van waarnemen en verwerken heeft dus invloed op jouw burn out. Maar in welke mate? Om daar achter te komen, gaan we tijdens de sessies dieper in op de gevoelens die worden geassocieerd met een burn out, zoals vermoeidheid en stress

Inzichten in jouw (gedachte)patronen

Waarneming

Hoe neem je de wereld om je heen waar? Hoe sla je op wat je allemaal meemaakt? Aan de hand van de psychologische testen komen we meer te weten over jouw unieke manier van waarnemen en de invloed daarvan op jouw burn out

Verwerking

Hoe verwerk je vervolgens deze waarnemingen? Welke waarde geef je mee aan de gebeurtenissen in jouw leven wanneer je ze opslaat. In het Assessment onderzoek je samen met de therapeut hoe dit proces zich bij jou verloopt

Gevoel

Jouw manier van waarnemen en verwerken, heeft dus invloed op jouw burn out. Maar in welke mate? Om daar achter te komen, gaan we tijdens de sessies dieper in op de gevoelens die worden geassocieerd met een burn out, zoals vermoeidheid en stress

Mentale flexibiliteit

Hoe ga je om met tegenslagen? Ga je ze aan of negeer je ze liever? Dat bepaalt namelijk hoe flexibel je mentaal bent. Hoe meer je te weten komt over jouw mentale flexibiliteit, des te beter je straks negatieve patronen kunt doorbreken

Energie

Waar haal je energie uit en wat kost je juist veel energie? Overspannenheid zorgt vaak voor het uitvergroten van je emoties, zoals irritatie of woede. We kijken samen hoe je deze emoties en jouw energie goed reguleert

Zelfbeeld

Hoe zie je jezelf? Is dit een realistisch beeld of weet je diep van binnen dat het beeld dat je van jezelf hebt niet klopt? Wij leren je hoe je realistisch naar jezelf kijkt en de harmonie in jezelf voelt

Mentale flexibiliteit

Hoe ga je om met tegenslagen? Ga je ze aan of negeer je ze liever? Dat bepaalt namelijk hoe flexibel je mentaal bent. Hoe meer je te weten komt over jouw mentale flexibiliteit, des te beter je straks negatieve patronen kunt doorbreken

Energie

Waar haal je energie uit en wat kost je juist veel energie? Overspannenheid zorgt vaak voor het uitvergroten van je emoties, zoals irritatie of woede. We kijken samen hoe je deze emoties en jouw energie goed reguleert

Zelfbeeld

Hoe zie je jezelf? Is dit een realistisch beeld of weet je diep van binnen dat het beeld dat je van jezelf hebt niet klopt? Wij leren je hoe je realistisch naar jezelf kijkt en de harmonie in jezelf voelt


Van inzichten naar een burn out vrij leven

Aan de hand van de verworven inzichten pas je vervolgens, met ondersteuning van de TA therapeut, positieve (gedrags)veranderingen toe. Zo werk je stap voor stap toe naar een burn out vrij leven

Voor deze fase wordt het ACT (Acceptance and Commitment Therapy) model gebruikt


Van inzichten naar een burn out vrij leven

Aan de hand van de verworven inzichten pas je vervolgens, met ondersteuning van de TA therapeut, positieve (gedrags)veranderingen toe. Zo werk je stap voor stap toe naar een burn out vrij leven

Voor deze fase wordt het ACT (Acceptance and Commitment Therapy) model gebruikt


Van inzichten naar een burn out vrij leven

Aan de hand van de verworven inzichten pas je vervolgens, met ondersteuning van de TA therapeut, positieve (gedrags)veranderingen toe. Zo werk je stap voor stap toe naar een burn out vrij leven

Voor deze fase wordt het ACT (Acceptance and Commitment Therapy) model gebruikt

Bewezen effectiever dan reguliere GGZ behandelingen

Realiseer grote doorbraken in 5 of 10 sessies

 

Ontvang hulp van professionele psychologen/TA therapeuten

 

Bekijk alle stappen in het Therapeutisch Assessment

Bekijk alle stappen in het Therapeutisch Assessment

in 70 seconden:

Bekijk alle stappen in het Therapeutisch Assessment

in 70 seconden:

Cliëntervaringen

¨Ik werk inmiddels weer 4 dagen in de week. Kan beter nee zeggen en van een rustmoment ook echt een rustmoment maken. Ik heb niet alleen mijn burn out overwonnen maar ik ben er ook sterker uitgekomen.¨

Lucille (49 jaar, liep vast door burn out klachten)

¨Ik was helemaal opgebrand, dacht dat ik er nooit meer uit zou komen. De sessies bij Mentaalvrij hebben ervoor gezorgd dat ik licht aan het einde van de tunnel zag. Mijn innerlijke vlam begint zachtjes aan weer te branden¨

Marco (43 jaar, zat 2 jaar thuis door een burn out)

¨Het verbaasde me hoeveel mijn burn out met mijn verleden en onderbewustzijn te maken had. Toen dit besef er kwam zijn er grote stappen gemaakt. Nu heb ik mijn studie weer opgepakt en het plezier teruggevonden.¨

Tim (26 jaar, moest zijn studie afbreken door een burn out)

Cliëntervaringen

¨Ik werk inmiddels weer 4 dagen in de week. Kan beter nee zeggen en van een rustmoment ook echt een rustmoment maken. Ik heb niet alleen mijn burn out overwonnen maar ik ben er ook sterker uitgekomen.¨

Lucille (49 jaar, liep vast door burn out klachten)

¨Ik was helemaal opgebrand, dacht dat ik er nooit meer uit zou komen. De sessies bij Mentaalvrij hebben ervoor gezorgd dat ik licht aan het einde van de tunnel zag. Mijn innerlijke vlam begint zachtjes aan weer te branden¨

Marco (43 jaar, zat 2 jaar thuis door een burn out)

Onze therapeuten staan voor je klaar

Ron Baks

GZ - psycholoog | TA therapeut


Joleine van Es

Psycholoog | TA therapeut

Onze therapeuten staan voor je klaar

Ron Baks

GZ - psycholoog | TA therapeut


Joleine van Es

Psycholoog | TA therapeut

Jouw burn out doorbreken?

Plan vandaag nog een vrijblijvend telefonisch startgesprek met ons in

Plan mijn startgesprek in
  • Op maat advies
  • Geen wachtlijst. Begin binnen 2 weken aan je behandeling
  • Vergoedingen mogelijk

Jouw burn out doorbreken?

Plan vandaag nog een vrijblijvend telefonisch startgesprek met ons in

  • Op maat advies
  • Geen wachtlijst. Begin binnen 2 weken aan je behandeling
  • Vergoedingen mogelijk

Jouw burn out doorbreken?

Plan vandaag nog een vrijblijvend telefonisch startgesprek met ons in

  • Op maat advies
  • Geen wachtlijst. Begin binnen 2 weken aan je behandeling
  • Vergoedingen mogelijk

Wij zijn o.a. aangesloten bij

Wij zijn o.a. aangesloten bij

Wij zijn o.a. aangesloten bij