Klachtenregeling

Op deze pagina vind je meer informatie over onze klachtenregeling

Wil je een klacht melden? Vul dan het klachtenformulier onderaan deze pagina in

Of klik hier
10624
Hero
51

Melden of bespreken?

Wij proberen zo goed mogelijk aan jouw wensen en verwachtingen te voldoen. Ben je toch ontevreden? Bespreek dit dan eerst met de betrokken behandelaar en/of regiebehandelaar. Vaak leidt een gesprek tot een oplossing. Kan de behandelaar en/of regiebehandelaar je onvrede niet wegnemen? Dan kun je op deze pagina een klacht indienen om je klacht via een onafhankelijke klachtenfunctionaris te laten behandelen

Wat doen we met jouw klacht?

Stap 1

Maximaal 5 werkdagen na het versturen van je klacht ontvang je van onze klachtenfunctionaris per mail bericht met een overzicht van jouw klacht en het verzoek voor het inplannen van een bespreekmoment

Computer Checklist 2

Stap 2

In het bespreekmoment neemt de klachtenfunctionaris de klacht met je door en worden er oplossingen op papier gezet en doorgevoerd. Een overzicht hiervan wordt per mail naar je toe verstuurd

Man Selling Idea For Startup

Stap 3

Indien wenselijk wordt er een tweede bespreekmoment geplant samen met de klachtenfunctionaris en de betrokkenen. De klacht wordt besproken en oplossingen worden op papier gezet en doorgevoerd

Group Therapy For People With Addiction

Stap 4

Indien de bespreekmomenten niet tot een bevredigende oplossing leidt is er de mogelijkheid om je klacht door de Geschillencommissie Zorg. Mentaalvrij is bij deze geschillencommissie aangesloten

11132